.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورزشگاه استقلال سنندج آماده استقبال از رییس جمهوری است

 شمال نیوز: ورزشگاه استقلال سنندج محل دیدار حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران با حضور اقشار مختلف مردم استان کردستان، خود را با اجرای برنامه های دف نوازی برای استبال از رییس جمهوری آماده می کند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات دولت در بیستمین سفر استانی دولت تدبیر و امید امروز یکشنبه مهمان مردم خونگرم استان کردستان هستند.

حجت الاسلام روحانی تا دقایقی دیگر با حضور در این ورزشگاه برای اقشار مختلف مردم این استان که از شهرستان های مختلف خود را به ورزشگاه رسانده اند، سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران اسلامی صبح امروز یکشنبه در قالب بیستمین سفر داخلی از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد.

رییس دولت تدبیر و امید در بدو ورود به فرودگاه سنندج مورد استقبال حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان، عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان و سایر مقامات محلی قرار گرفت.

ریس جمهوری در این سفر یک روزه ابتدا با حضور در ورزشگاه استقلال سنندج در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد و سپس در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان شرکت و در ادامه با جمعی از علما، ایثارگران و نخبگان استان کردستان دیدار می کند.

شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با رسانه های استان را می توان از دیگر برنامه های رییس جمهوری در این سفر ذکر کرد.

در این سفر یک روزه معاون پارلمانی رییس جمهوری، دبیر شورای عالی مناطق آزاد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و مذاهب به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان های استان سفر می کنند.

استان کردستان با یک میلیون و 500 هزار نفر جمعیت و 28 هزار کیلومتر مربع 1.2 درصد از جمعیت و 1.8 درصد از وسعت کشور را به خود اختصاص داده است.

سفر به استان کردستان بیستمین سفر استانی رییس جمهوری محسوب می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.